7 стратегически принципа за успешно мотивиране на екип


18 Май
2016

Нашият егоизъм и способността ни да го замаскираме са проблеми за вас като бизнес лидери.  Отначало вие може да си мислете, че хората от екипа ви са истински ентусиазирани от общата цел – това гласно твърдят те и демонстрират с част от действията си. Но с времето откривате, че някои личности използват своето положение в групата за лични интереси и в ущърб на общата цел.  Ако продължите да наблюдавате, без да действате, един ден ще се събудите, за да установите, че

мотивиране на екип

7 стратегически принципа за успешно мотивиране на екип


5 поведенчески и комуникационни техники при конфликти


29 Апр
2016

И в личния, и в служебния живот конфликтите са неизбежни.  Всеки бизнес ръководител трябва да извлича максимален положителен ефект от конфликтната ситуация. 
Конфликт не може да се спечели!  Защото, ако загубите – губите.  Ако го спечелите – пак губите. Защо?   Вие се чувствате добре, но сте наранили гордостта на противника си и той ще Ви намрази.  Човек насила убеден от своето не ще отстъпи  (Д.Карнеги, 1888-1955).

Водещите принципи при  участието ни в конфликт са:техники при конфликт, разрешаване на конфликти

5 поведенчески и комуникационни техники при конфликти


Управление на маркетинга. Част II. Цена и асортимент в сферата на услугите.

публикувано в: Лидерство

01 Сеп
2015

В сферата на услугите за клиента е много трудно да съпостави предложенията на различните фирми и да прецени кое е най-изгодното за него/нея. Трудността води до колебание и отлагане на покупката. Умелият маркетингов специалист помага на клиента да реши кое предложение е по-изгодно. Как?

Д-р Дан Ейриъли провежда следното проучване:цена и асортимент, услуги, управление на маркетинга

Управление на маркетинга. Част II. Цена и асортимент в сферата на услугите.


Управление на маркетинга. Част I: Взаимодействие между цена и асортимент за повишаване на приходите от продажби.

публикувано в: Лидерство

20 Авг
2015

Бащата на традиционната маркетингова концепция – проф. Филип Котлер – дефинира управлението на маркетинга като процес на планиране и реализиране на концепцията за четирите елемента на маркетинговия микс... В настоящата статия ще разгледаме как добрата координация между цена и асортимент води до увеличаване на приходите.управление на маркетинга, цена, асортимент

Управление на маркетинга. Част I: Взаимодействие между цена и асортимент за повишаване на приходите от продажби.


Бизнес лидерство по време на продължителен икономически спад

публикувано в: Лидерство

10 Юли
2015

По време на продължителен икономически спад на много бизнес лидери се налага да предприемат значителни съкращения на разходите /включително и на разходите за труд/.

Погрешна е тактиката на еднакво намаление във всички филиали или отдели на компанията. Като пример може да бъде посочено 20% съкращение на персонала в печеливш отдел и 20% съкращение в губещ отдел. Видно от примера е, че съкращението на персонала в отдела на печалба е неуместно.бизнес лидерът, спад
 

Бизнес лидерство по време на продължителен икономически спад


« Предишна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1023 24 Следваща »

Последни статии


БИЗНЕС КОНСУЛТАЦИИ
НАТИСНИ ТУК


КАЛЕНДАР НА СЕМИНАРИТЕ 2017
НАТИСНИ ТУК


Категории