Ник Пийлинг
заглавие: Брилянтният мениджър
страници:127
време за прочитане: 2.5-3.5 часа
цена: 15.60 лв.
Цел на книгата е да опише онова, което правят и казват най-добрите мениджъри. Ник Пийлинг успява, в изключително стегнат стил, да ни представи набор от ключови техники в области като лидерство, култура, как се управляват хора, как се управлява организация, как се управлява екип. Книгата е особено полезна за действащи мениджъри, тъй като описаните техники са изключително прагматични и приложими в ежедневната работа.
Питър Дракър (1909-2005)
заглавие: Ефективният ръководител
страници:185
време за прочитане: 3.5-4.5 часа
цена: 18.00 лв.
За да бъдеш приемливо ефективна личност, не е достатъчно да си интелигентен, да работиш усърдно, да бъдеш добре осведомен, да притежаваш специални дарби. Как можеш да очакваш да управляваш ефективно другите, ако можеш да ръководиш ефективно себе си? Ефективността може и трябва да бъде научена. Тази книга ни учи как да бъдем ефективни.
Питър Дракър (1909-2005)
заглавие: Ефективното управление
страници:270
време за прочитане: 6-7 часа
цена: 14.50 лв.
Книгата е изключително полезна за навлизащите в дебрите на мениджмънта, поради практическата си насоченост. Тя разглежда различните икономически задачи, които стоят пред мениджърите на предприятието. Целта й е да предложи подходи и методи за откриване на вярното решение и за неговото успешно внедряване.
Спенсър Джонсън
заглавие: Кой ми взе сиренцето
страници:108
време за прочитане: 2.0-2.5 часа
цена: 9.50 лв.
Една превъзходна притча за възможните подходи към непрекъснатата промяна и динамика в бизнеса и живота. Главните герои са: Разсъдливко, който се учи да се адаптира навреме, когато вижда, че промяната е за добро; Колебливко, който се съпротивлява на промяната, защото се страхува от неизвестността; Бързобежко, който е готов на секундата да се впусне в действие; Остроноско – пръв надушва промяната. Не познавам човек, който да не се е изказал с възхищение за тази притча.
Филип Котлър и Джон Каслионе
заглавие: Хаотика. Мениджмънт и маркетинг в епохата на турбулентността
страници:250
време за прочитане: 5-7 часа
цена: 18.99 лв.
Книгата е подходяща за топ мениджъри и ръководители на отдели стратегическо планиране. В нея са описани причините за високата турбулентност, факторите, причиняващи хаос, често срещани грешки на настоящите мениджъри. Авторите – „бащата“ на маркетинга, Филип Котлър и Джон Каслионе- предлагат множество общи модели за управление на отдели „Човешки ресурси“, „Финанси“, „Информационни технологии“, „Производство“ и „Снабдяване“. В последната, шеста глава, са предложени съвети за постигане на устойчиво бизнес развитие в ерата на турбулентността.
Филип Котлър, Айван Сетиаван, Хермаван Картаджая
заглавие: Маркетинг 3.0
страници: 230
време за прочитане: 5-7 часа
цена: 18.00 лв.
издателство: www.locus-publishing.com
Мениджмънтът е маркетинг и иновации. Всеки мениджър, който желае да бъде успешен, трябва да познава основните принципи на маркетинга. Маркетинг 3.0 е книга за съвременната маркетингова концепция, отразяваща настъпващите промени в човешкото общество, вследствие на бурното развитие на новите технологии. Най-голяма полза от Маркетинг 3.0 ще извлекат читателите, които познават принципите на традиционната маркетингова концепция /маркетинг 2.0/.