Какво е вграждане на предприемаческия мениджмънт при стартиране на нов бизнес?
Веднага щом предприятието покаже първите признаци на успех, основателят-предприемач трябва категорично да си постави въпроса „Къде е моето място?“ и да го обмисли задълбочено.

През 1903 г. Хенри Форд не стартирал преди да открие партньор, който да поеме сферите, в които не се чувствал сигурен – администрацията, финансите, маркетинга, дистрибуцията, продажбите и персонала. Човекът, на когото се спрял – Джеймс Къзънс – допринесъл за успеха на компанията толкова, колкото и самия Форд.
Новостартиралата фирма не се нуждае от борд на директорите. Нещо повече обичайният борд на директорите често не е в състояние да даде съветите, потребни на предприемача. Той обаче има нужда от хора, с които да обсъжда основните си решения и в които да се вслушва. Такива хора рядко могат да се намерят в самото предприятие.
Някой трябва да оспорва оценката на предприемача за нуждите на предприятието, за собствените му силни страни. Някой, който не е замесен в проблема, трябва да задава въпроси, да поставя под съмнение решенията и преди всичко да настоява за пазарна ориентация, формиране на бъдещ управленски екип и финансова предвидливост.
Това са примери за вграждане на предприемаческия мениджмънт при старта на нов бизнес.